الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

الهام کوچولو

اولین قدمهای تو

1392/9/2 23:56
نویسنده : hasti
641 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من دیشب ساعت یازده و پنج دقیقه اروم اروم و  اسه اسه با احتیاط کامل جلوی جشمای مامان اولین قدمهای زندگیت و ور داشتی.یک دو سه چهار پنج   ومن محکم تو رو در اغوش کشیدم.خندیدم بلند بلند و تو با تعجب خودتو از بغلم جدا می کردیو خیره به چشمام نگاه می کردی.نی نی دوست داشتنی من.چقد زود گذشت تو داری یه ساله می شی.انشالله بعد محرم و سفر یه تولد ناز می گیریم برات.                                                                                          ببخش که این پستت بدون عکسه.دوست دارم یه عالمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ندا
4 آذر 92 16:09
قدمهای خوشگلت مبارک ان شالله قدمهای محکم وبزرگ برداری
hasti
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون
نیلوفر/مامانه روژینا
7 آذر 92 4:19
فدای قدمهات بشم عزیزم.مبارکه. مامانی تبریک میگم.انشالله که با این قدمهای قشنگ راه موفقیت وپیشرفت رو طی کنه.
hasti
پاسخ
ممنونم عزیزم پوست دخملی خوب شده؟دوسش دارم
سپیده
5 بهمن 92 16:16
عزیز دلم اولین قدمهات مبارک خوشگلم