الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

الهام کوچولو

الهام در اخرین روزهای یکسالگی

1392/9/6 14:12
نویسنده : hasti
654 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم فرشته ی کوچولوی من.اخرین روزهای یکسالگی تو به سرعت داره می گذره.وتو به زودی وارد سال دوم زندگیت می شی.الهام من اصلا برام قابل هضم نیست که از شیرین ترین لحظات زندگیم یکسال می گذره.تو چی باورت می شه؟ناراحتتو دیگه خیلی خانوم شدی.خیلی کارا یاد گرفتی. تلفن و می گیریو می زاری زیر گوشت و می گی(اه )یعنی الو.نماز می خونی انقد شیرین که نگولبخندبلند می شی و به سختی سرتو می زاری رو مهر.نزدیک بخاری که می شی انگشت اشارت و رو هوا تکون می دی یعنی بوووو.بعد اینکه هم می خوری می گم الهام الهی شکر و تو دو تا دستاتو میاری بالا.وقتی صدای اهنگ و می گیری شروع می کنی به نانای کردن.توقع داری هرکاری می کنی من و بابایی تشویقت کنیم وقتی با بلزت اهنگ می زنی وقتی وای میستی و...چند روز پیش واسه اولین بار منو بوسیدی هوررررررررا.خیلی کارای دیگه هم بلدی که فرصت نیست بنویسم بعدا جبران می کنم مامانم.با عرض پوزش این پستت هم بدون عکسه اخه خونه ی خودمون نیستیم چون بنایی داریم این مطالب رو هم دارم از خونه ی خاله طاهره می زارم برات.منو ببخش ناناسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان منصوره
7 آذر 92 18:54
مبارکت باشه خاله.ایشالله همیشه تو تموم مراحل زندگیت قدمهایی محکم و خوب برداری.بوسسسسس.مامانی بد عکس دترتو بزار ببینیمش دلمون واسش تنگ شده.
hasti
پاسخ
ممنونم عزیزم.چشم به زودی
علی کوچولو
10 آذر 92 1:33
بیا دستت و بده من زمین نخوری
hasti
پاسخ
فدای تو
مامان فرحان
12 آذر 92 18:28
آخه حیف نیست این همه کار جدید دختری میکنه ما نبینیم مامانی ماشاله الهام خوشگل خاله
hasti
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده در اولین فرصت حتما عکساشو می زارمتقدیم با عشق
نی نی من
16 آذر 92 11:46
نی نی ناز من دوست دارم فوق العاده زیاد ان شاا... 1200000000000ساله شی وموفق دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم مامان الهام , الهام ودوستاش عکسای جدید میخوان بدوووووووووووووووووووو
hasti
پاسخ
سلام عزیزم.ای به چشم.زود زود با عکسای خوشمل میایم.
زینب
21 دی 92 13:54
نااااااااااااااااااااااازی عزیزم
سپیده
5 بهمن 92 16:15
قربونت برم شیرینک با کارای قشنگت.خوش بحال مامانی که بوسیدیش