الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

الهام کوچولو

امروز واکسن هجده ماهگی

1393/3/17 1:24
نویسنده : hasti
696 بازدید
اشتراک گذاری

عزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیز دلم.

قربونت برم که تا چند ساعت دیگه سوراخ

سوراخ می شیغمگین

اره عشقم امروز باید بریم واکسن هجده ماهگیتو بزنیم ومن وجودم پر از اضطرابه.خیلی دلم

برات می سوزه

مامان.دوست ندارم درد بکشی حتی یه کوچولو.

خداکنه تب نکنی و خیلی اذیت نشی.باید قول بدی که قوی باشی نفسم.

.....................................................................................

پرنسس کوچولوی من موبایل مامان یه هفته ای می شه گم شده.احیانا تو ازش خبری

نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خندونک

نکنه مثه اون سیب زمینی و پیازا رونه ی سطل اشغال شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشمک

 

خرگوش کوچولوی مامان.همدم و همزبون من قد تموم دنیا و اسمونا دوست دارممحبتمحبتمحبت

 

.........................................................................................

برای این که این پست بدون عکس نمونه دوتا عکس میزارم از بچگی های خودم و بابا.البته

یکم کیفیتش پایینه چون با موبایل از رو عکس عکس انداختم.

به نظرت شبیه کدوممونی؟من؟بابا؟هیچکدام؟زبان

..........................................................................................

فدات بشم که عین خودم عاشق پستونکیخندونک

 

پسندها (4)

نظرات (8)

سمیرا مامان آنیسا
17 خرداد 93 1:46
عزیزه دلم چه فرشته کوچولوی خوشگلی ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه خوشگلوووووووووو مثل ماه میمونه ایشالله که آخرین واکسنم به خوبی و خوشی و راحتی میگذره
hasti
پاسخ
قربونت برم که انقد به ما لطف داری.دوست داریم عزیز.
مامان محیا
17 خرداد 93 15:40
ایشالله سازگار باشه عزیزم،محیای منم ماه بعد واکسن داره واااااااااای راستی دخترتون هم شبیه شماست هم شبیه باباش
hasti
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم.انشالله محیاجونم اذیت نشه.جدی/بیشتریا میگن شبیه باباشه
مامانی
20 خرداد 93 10:34
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
hasti
پاسخ
عارفه مامان حلما
21 خرداد 93 18:03
خدا حفظش کنه ایشالله
hasti
پاسخ
ممنونم عزیزم.
الهام مامان امیر علی جون
22 خرداد 93 16:40
چه انتظار عجيبي تو بين منتظران هم عزيز من چه غريبي ! عجيب تر آن كه چه آسان نبودنت شده عادت چه بي خيال نشستيم نه كوششي ، نه تلاشی فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي
hasti
پاسخ
اللهم عجل لولیک الفرج.ممنونم عزیزم.
فاطی
27 خرداد 93 12:40
سلام زن عمو ببخشید این چن روزه اینترنتمون قطع بود واس همین نتونستم بیام معذرت)))))))))))) پس کی میخواین بیاین شمال بابا دلم واسه الهام جون یه کوچولو شد نمک در نمکدان شوری ندارد دل من طاقت دوری ندارد♥♥♥^_^♥♥♥
hasti
پاسخ
عاشقتم
فاطی
29 خرداد 93 11:46
من بیشتر
مامان صفورا
23 تیر 93 2:05
دختر خیلی شبیه خودتونه هااااا مثل قرص ماهه
hasti
پاسخ
واااااااااااااای.عاشقم