الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

الهام کوچولو

من و ببخش عزیزم.

1393/3/27 2:21
نویسنده : hasti
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم.خیلی ناراحتم مامان.می دونی چرا؟چون حسابی دعوات کردم........

داشتم عوضت می کردم از اونجایی که شدیدا به دستمال مرطوب علاقه داری دادم دستت تا اروم بگیری بزاری عوضت کنم.بقیشم خودت حدس بزن دیگه.......منم حسابس جوش اوردم هر کاری کردم ارومت کنم حریفت نمی شدم.هی بالا و پایین می کردی و از دستم وول می خوردی یه وضعی شده بود منم محکم سرت داد زدم و خیلی دعوات کردم و تو که دیدی من واقعا ناراحت شدم شروع کردی به گریه های مظلومانهگریه

بابا که رفته بود اونور بخوابه با سرو صدای ما پاشد اومد پیشمون بعد شم کمک کرد و یه کم وضع و سروسامون دادیم.توهم همش سعی می کردی از دلم در بیاری هی صدام می کردی ماما ماما منم جوابتو نمی دادم تو هم که می دیدی بهت توجه نمی کنم دوباره می زدی زیر گریه.از اون گریه های جیگر سوراخ کن.غمگینچند بار اومدم بغلت کنم جلوی خودم و گرفتم تا بفهمی کارت زشت بود ومن از دستت ناراحتم.یه کم که گذشت چشت افتاد به کفش روفرشیم.برا اینکه نظرم و جلب کنی با گریه و یه حالت ناز داری بهم گفتی:ماما تاتی(فکر کن با گریه م گفتی)بازم نگات نکردم گریت شدید تر شد کفش و پوشیدی و دوباره با گریه ی سوزناکی گفتی ماما تاتی.دیگه دلم طاقت نیاورد و دستم و باز کردم اومدی بغلم .خیلی دلم برات سوخته بود و کلی عذاب وجدان گرفتم .وقتی رو پام گرفتمت تا بخوابی برام بوس فرستادی ومن بیشتر سوختم که چه زود دلت و با من صاف کردی.در هر صورت منو ببخش عزیزترینم.اصلا طاقت دیدن اشکاتو ندارم.

این عکسام  واسه امروزه گذاشتمت رو لیاسشویی تا به کارام برسمچشمک

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (12)

فاطی
27 خرداد 93 12:31
سلام زن عمو ☻☺..... آخه دلت اومد الهام جونمو بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گناه داره بچه بیچاره(((((((((((( بچه گیر آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟o_O
hasti
پاسخ
فاطی
29 خرداد 93 11:44
))))))))))))))))))
مامان محیا نازنازی
6 تیر 93 16:32
واااااای چه دختر نازی قربونت برمواسه الهام جونی
hasti
پاسخ
رز مامان مهرسا
8 تیر 93 9:39
من عاشقتم الهام جونم مامانی دیگه دخمل منو دعوا نکنیا
hasti
پاسخ
چشم جیگرم
زینب
8 تیر 93 18:04
]چلا دباش کلدی
hasti
پاسخ
دبام نکن دیده
سمیرا
9 تیر 93 16:45
ای جونممممممممممممممممممم چه عروسکی چقدر خوشتیپه دوسش دارم من این عسلوووووووووووووووو
hasti
پاسخ
.ووي.منم دوست دارم
نیلوفر/مامانه روژینا
10 تیر 93 1:45
ای جانم عزیزم میدونم چه حسی داری چون دقیقا منم این حسو تجربه کردم. واقعا عذاب وجدان نمیذاره ادم اروم باشه. ناراحت نکن خودتو عزیزم قلب فرشته هامون پاک و صافه و از ما چیزی به دل نمیگیرن . ماهم باید همه کارهاشونو بذاریم به پای دنیای پاکی که دارن و از دنیای ما هیچی نمیدونن . راستی عزیزم خصوصی[پاسخ[قربونت برم.اره واقعا همینطوره.ممنونم عزیزم.
مامان آروشا
10 تیر 93 10:55
عزیزم ناراحت نباش. آروشا هم همینطوره. باورنمیکنی با اینکه خیلی سعی میکنم خوب بشورمش. نمیدونم چرا هروقت میخوام بشورمش کلی ناراحتی میکنی حالا اگه شخص دیگه ای از جمله باباش یا پرستارش شورنش اصلاً این کارها رو نمیکنه. من مطمئنم که هیچ مادری دلش نمیخواد بچش رو دعوا کنه. ولی خوب این بچه ها هم بعضی وقتها خیلی شیطون میشن. مواظب خودتون باشین.
دختر آسموني
17 تیر 93 9:10
سلام عزيزم. كلي دنبالت گشتم تا پيدات كردم. آخه شما واسه آسمانم نظر گذاشته بودين ولي آدرس وبتون رو ثبت نكرده بودين.به هرحال من الان شمارو لينك مي كنم. بهمون سر بزنين. الهام عزيز رو مي بوسم.
hasti
پاسخ
ممنونم از لطفت دوست خوب.وشال میشم.یه دنیا ممنون
مامان صفورا
23 تیر 93 2:03
سلام دوست خوبم دعوا گاهی لازمه واسه بچه ها اما امان از دل نازک مامانا منم گاهی ب بیتا اخم میکنم و رومو میگردونم تازه یاد گرفته دستشو میزاره رو صورتم و میخاد که صورتمو برگرردونه وقتی با اخم نگاش میکنم لبخند میزنه تا از دلم دربیاد منم میخندمو بغلش میکنم آخه دلم نیماد لینک شدی عزیزم دختر نازتو ببوس
hasti
پاسخ
سلام.ای جاااااااان.خیلی شیرینن ماشالله
مامان ندا
23 تیر 93 23:42
ای جانم موش موشی روببین بااون عکساش خداجون وای منم نوژان رودعوامیکنم وکلی ناراحت میشم
hasti
پاسخ
مرسی ندا جونم.
مامان سما
27 تیر 93 14:32
سلام عزیز خاله چه ماه شدی بزرگ شدی خوشگل شدی ماشاله
hasti
پاسخ
ممنونم عزیزم چشات قشنگ می بینه