الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

الهام کوچولو

شايد دندون!!!!!!!!!!!!!

1392/4/7 19:27
نویسنده : hasti
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم.قربونت برم كه چند روزه خيلي اذيت مي كني نمي دونم شايد به خاطر دندونات باشه!اخه يه مقدار ورم هم كرده يه كمم لثت تيز شده.واي نمي دوني چقد بغلي شدي.يه لحظه روزمين بند نمي شي.با بدبختي تمام به كارام مي رسم بابا رو هم حسابي از درساش انداختي.جدا از اينكه سيستم خوابمون و به هم ريختي تا دو سه نصفه شب بيداري.حالا ناراحت نشو جيگرم فداي سرت چون خيلي دوست داريم با رضايت تمام تحمل مي كنيم البته اميدواريم اين نق نق ها منتهي بشه به بالا اومدن مرواريدها ي كوچولوي خوشگل رو لثت.راستي امروز بهت پلو و ماست دادم فعلا خوشت اومده اميدوارم اذيت نشي اخه زود برات شروع كردم.ديگه ديگه ديگه......اها ديگه اينكه عاشق كيبورديزبانانقد باحال انگشتاي كوچولوت و مي زني روش عين تايپيست هاي حرفه اي.ما هم كلي مي خنديم.بي صبرانه منتظرم چهار دست وپا بري.تازه دوست دارم زود زودم بتوني بدون تكيه گاه بشيني.دندونات به كنار دوست دارم اونام زود تر در بيان.حتما پيش خودت مي گي چه مامان پر توقعي.اما اشكال نداره عزيزم تو هم سعيت رو بكنچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ندا
9 تیر 92 20:39
اسمم راتغییردادم ان شالله زودتردندوناش دربیادواذیت نشه نوزان هم خیلی بی تابی میکنه واسه دندونان اماخبری نیست
مامان فاطمه
11 تیر 92 7:23
سلام مامان الهام
منم فک میکنم به خاطر دندوناشه،آخه دختر من هم همین طوری بود


سلام.نمي دونم.خداكنه بي قرارياش زياده.
♥متین من♥
11 تیر 92 16:15
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
سپیده
11 تیر 92 23:48
فدای الهام کوچولوی ناز بشم من.ایشالله بزودی مرواریداش درمیاد.
مامان زری
3 مرداد 92 1:31
سلام دختر منم خیلی بیتابی میکنه، تبم کرده،یعنی واقعا برای دندون؟ دندون الهام جون در نیومد؟ میتونم لینکتون کنم ؟ اگه دوست داشتین برام یه پیام بزارین


سلام عزیزم.نمی دونم والا.الهام هنوز دندونش در نیومده.بله خوشحال میشم منم لینکتون می کنم عزیزم.