الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

الهام کوچولو

واكسن شش ماهگي

1392/3/31 1:48
نویسنده : hasti
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزيزم كه امروز سوراخ سوراخ شدي. بالاخره واكسنت و زديم البته با دو هفته تاخير.نمي دوني چقد برام سخت بود خانمي كه واكسنت رو زد بهم گفت محكم زانوهات و نگه دارم اما دلش و نداشتم كه نگاه كنم.خيلي دلم سوخت كه از درد جيغ كشيدي و گريه كردي اونم از اون گريه هايي كه دل ادم و ريش مي كنه.از اونجايي كه عادت داري خيلي پاهات و تكون مي دي مقداري به خاطر اين قضيه اذيت شدي من و بابا هم از بس استرس داريم هر بيست دقيقه يك بار دماي بدنت رو چك مي كنيم.راستي امروز برا اولين بار گفتي (دد)منم كلي از دد گفتنات فيلم گرفتم.اينم چند تا عكس از امروز:                  مي بيني جاي واكسنت پيداست.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نوژان
1 تیر 92 10:49
سلام شمابه وب دخترم سرزده بودیدنتونستم ازطریق آخرین نظرات واردوبتون بشم ازلیست وبلاگهاجستجوکردم اگردرست گفته ام خبرم کنید من ودخترم هم خوشحال میشیم که باشمادوست بشیم ولینکتون کنیم


1
مامان نوژان
1 تیر 92 11:01
چه چشمای تیله ای خوشگلی داره خاله جون

عکس دریات چقدرخوشگله







مامان نوژان
1 تیر 92 14:05
دوست داشتی رمزفکرکنم سیسمونی بودبده


خاله زهرا
1 تیر 92 20:11
سلاااااااااااااااااااااااام جیگل میگل. چگده تو گشنگی..!


هی وایه من واکسن زدی خاله..؟


عیب نداره گل گلیه من اینا واسه سلامتیته. چگده تو نازو ملوسی آخه.


بخولمت تورو...!














سلام مرسي خاله جون كه انقد مهربوني.دوستون دارم.


سپيده
2 تیر 92 12:42
سلام هستي جون منم با تبادل لينک موافقم ماشالله الهام کوچولو خيلي ناز.قد و وزن شش ماهگيش و ميگي؟اخه ساينا خيلي ريزه ست 5 ماهگي 6300 بودبا وزن تولد 3. واي بميرم واسه الهام جون کلي واسه واکسن اذيت شد.ساينا دو هفته ديگه بايد بزنه.سخت بود؟
درسا کوچولو و مامان
2 تیر 92 21:17
به به بالاخره من شما را پیدا کردم خانومی همه عکسهات را دیدم آخی دلم برای نیاسر تنگ شده خیلی جای قشنگیه خانوم خوشگله شما هم مثل دخمل من مو نداری که ماهم لینکتون کردیم عزیزم راستی فکرم به سرچ تو گوگل نرسید


سلام.بالاخره اومدين.اره مي بيني توروخدا موهاش خيلي كمه.اميدوارم بيشتر شه.راستي خيلي بامزه خاطرات درسا جون رو مي نويسي من كه خيلي خوشم اومد.
سپیده
2 تیر 92 21:54
هستی جون راهنماییم میکنی الان چه غذاهای کمکی میدی؟چه مقدار؟قطره آهن و چه وقت از روز میدی و چطوری؟
دکتر ساینا ایرانی داد که خیلی بد طعم.با خارجی خیلی موافق نیست


سلام عزيزم.ساينا جان چطوره؟راستش من اول بهش فرني ميدادم از وقتي هم كه حرير بادام وسرلاك رو شروع كردم فرني رو كم كردم.واسه سوپ هم مركز بهداشت يه دفترچه ي راهنما بهم داد در مورد تهيه ي انواع سوپ و نحوه ي دادن اون به بچه.اوايل تاهر جا كه اشتها داشت بهش مي دادم اما بعدش شيكمش سفت كار مي كرد گفتند ده قاشق مربا خوري.تعدادش هم مثلا واسه حرير بادام روزي سه دفعه.قطره ي اهنش راستش رو بخواي نمي دونم.فروس سولفات ديگه.فسقليه نازت وببوس عزيزم.
مامان هانیه
4 تیر 92 9:33
سلام مامی اللهام جون من لینکتون کردم به اسم الهام کوچولو ماشالله به دختر نازت چه چشمای قشنگی داره
صفورا مامان آوا
4 تیر 92 10:16
سلام عزیزم از آناییت خوشبختم هزار ما شا ا... خیییییییییییییلی خوشگله دخترتون با اون چشمای درشتش


سلام عزيزم.خيلي لطف داري مرسي.منم همينطور.من هميشه به وبلاگ اواي عزيزم سر مي زنم.با اجازه لينكتون مي كنم خوشحال مي شم شمام لينكم كنيد.