الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

الهام کوچولو

الهام در هفته ی گذشته

1393/2/23 14:24
نویسنده : hasti
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام.سلام. سلام.

من اومدم با عکسای جدید از تو ددختر شیرین و ماهم.

.................................................................

جیگر مامان الان خوابیدی و الا به زور از رو صندلی بلندم می کردیو پشت هم می گفتی:(ا بچی)یعنی بشینم.

در ضمن یه چیز بامزه : یه چیزی که از دستت می افته یا خودت می ندازیش صدام می کنی و می

گی:ماما ماما. اتاد (افتاد)آرام

از اونجایی که خودمم خیلی خوابم میاد می خوام زود این پست و بزارمو بخوابم پس یه راست می ریم سراغ عکسها.

 

چند روز پیش قبل بیرون رفتن در انتظار باباجون:

 

بهشهر خونه  ی بابا جون اینا.(بابا جون برد بگردونتت تو هم گیرش اوردی  یا حیاط و طی می کشیدی یا مدام پله هارو بالا و پایین می کردی)خندونک

 

 

بعدشم یه هندونه ی خنک:

 

 

تو مسیر برگشت.لج کردی عینک مامان و بزاری:

 

چند ساعت پیش خونه ی عمه جوون.عینک فاطمه جوون و گذاشتی عشقم:

 

 

همونطور  که  تو پست  قبل  نوشتم  چند  روز  پیش  عروسی  خاله  محبوبه  بود .

واسه همین رفتیم بهشهر که خیلی بهمون خوش گذشت.بر خلاف دفعه های قبل که

وقتی مامان جوون اینا رو می دیدی پاک منو یادت می رفت اینبار دوست داشتی فقط با من

باشی .تو مجلس عروسی هم فقط پیش خودم بودی .فقط گاهی اوقات که دخترا نانای می

کردن می رفتی پای سن وای میستادی و نگاه می کردی.خاله منصوره و النا جوون هم اونجا

بودن.النا همش می رفت روی سن و واسه خودش می رقصید و مامان بیچارش هم مدام

دنبالش بود.خندونک

 

فردا شبش هم ده حموم پسر دختر داییم محمد حسام جون بود.اونجا کلی از دوستات بودنو

بهت حسابی خوش گذشت غیر یه قسمتش که یه نی نی شیطون موهاتو کشید و منم

 دعواش کردمغمگین

 

عزیزم دوست دارم یه کم شجاع باشی و بتونی از خودت دفاع کنی.باید بتونی از پس خودت بر بیای اونم تو این دورو زمونه.

دوست دارم یه عالمهمحبت

پسندها (6)

نظرات (9)

رز مامان مهرسا
23 اردیبهشت 93 10:23
ماشالله دختر نازم هزار تا بوس رو اون لپای تپلیت
hasti
پاسخ
قربونت عزززززیزم.
مامان صفورا
24 اردیبهشت 93 8:19
ای جووووونم خیلی شیرینه این دخمل
hasti
پاسخ
مرسی عزیزم.اوای خوشگلمو ببوس
الهام مامان امیر علی جون
25 اردیبهشت 93 13:09
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
hasti
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از متن قشنگت.انشاالله همیشه خوش باشی دوست عزیزم
رز مامان مهرسا
2 خرداد 93 17:14
سلام الهام جونم دوست دارم هزار تا شما بهترین دوست مهرسا هستی گلم شما رو لینک کردم
hasti
پاسخ
ممنونم عزیییییییییییییییییییییییییزم.ماهم خیلی دوستون داریم.شمام لینکی
مامان ندا
4 خرداد 93 0:23
چه عکسای نازی داری ماشالله هزارماشالله
hasti
پاسخ
سلام ندا جون.بابا کجایی؟همش میام وبت می بینم خبری نیست.مرسی از لطفت عزیزم.نوژان عزیزم رو ببوس
نیلوفر/ مامانه روژینا
6 خرداد 93 3:42
وای فدات بشم که اینقدر نازی ماشالله. با عینک هم حسابی خوردنی شدی. روژینا هم مثل شما دستشو میذاره روی پله و بالا میره. یه عالمه بوووس برای الهام کوچولوی لوس. شوخی کردم. الهام کوچولوی ناز و دوست داشتنی
hasti
پاسخ
مرسی خانومی.اتفاقا الان تو وب روژینای نازم بودم.هزار ماشالله بهش.خیلی نازو ملوسه.دوستش دارم یه عالمه
سیما مامان آروشا
7 خرداد 93 13:26
سلام هستی جان منکه هر وقت میام و عکس های این دخملی رو میبینم دلم ضعف میره براش خیلی ناز و ماهه. خدا حفظش کنه. مامانی اسپند یادت نره.
hasti
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی از این همه لطفت دوستم.عاشقتونم.
مامی النا
10 خرداد 93 0:41
وای عزیز خاله چه شیرین حرف میزنی ماشالله یعنی میشه النای من اینطوری حرف بزنه؟انشالله همیشه سالم باشی شیرین زبون
hasti
پاسخ
سلام مطهره جون.بابا کجایی؟دلمون براتون تنگید.انشاالله النا طلا به موقش که حرف اومد انقد برات شیرین زبونی می کنه که نگو.مرسی از دعای قشنگت عزززززززززززززززززززززززززززززززیزم.
دختر آسموني
17 تیر 93 9:14
اي جونم دختر ناناز.
hasti
پاسخ
دوستون دارم یه دنیا