الهام کوچولوالهام کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

الهام کوچولو

روز زن مبارک

1393/2/1 3:18
نویسنده : hasti
875 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز ولادت حضرت زهرا و روز زنه .با وجود تو امروز من هم یک مادرم.و سرشار از لحظات نابی هستم که تو با وجودت برام ساختی

.................................................................

زیباترین لحظه برای من زمانیه که من و مامان صدا میزنی

زیباترین لحظه برای من زمانیه که وقتی حواسم نیست بغلم می کنی و با صدای شیرنت می گی عدیدم

زیباترین لحظه برای من وقتیه که دستهای کوچولوت و تو دستم می زاری و با هم قدم می زنیم.

زیباترین لحظه برای من اون لحظاتیه که از چیزی می ترسی و به من پناه میاری ومن تو رو محکم در اغوشم می گیرم.

الهام عزیزم امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم.

.......................................................

مادر مهربانم از راه دور دستهای پر مهرت رو میبوسم وبهت میگم که خیلی دوست دارم.

روز مادر مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا نازنازی
11 اردیبهشت 93 9:18
سلام دوست عزیز،دختر ناز نازی داری خدا حفظش کنه،یک ماه از محیا من بزرگتره، من با اجازت لینکت کردم خوشحال میشم به ماهم سر بزنی و با هم ارتباط داشته باشیم اینم آدرسمون: http://mahya-naznazi.niniweblog.com/
hasti
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی از لطفت.حتما.دختر نازت و ببوووووووس.
مامان منصوره
16 اردیبهشت 93 15:42
ای جونم چقدر نمک شده این دختر ما،کی میایی بهشهر عزیزم،من احتمالا فقط جمعه بیام،راستی عکسهای النا رو گذاشتم ،
hasti
پاسخ
سلام عدیدم.مرسی جیگر.پنجشنبه انشاالله.پس می بینمت.الان می رم می بینم